معنای عشق

the meaning of love

معنای عشق

the meaning of love

پسر شناسی

  
پسر شناسی 
خوب قبل از هر گونه برداشتی از این مطلب باید متذکر بشم که این مطالب برای افراد بالغ به لحاظ فکری +18 سال نوشته میشه .ضمن اینکه این مطالب در مورد همه ی پسرها یک جور نیست . اما مصداق زیادی از همه ی پسرها در این مطلب پیدا میشه .

پسر امروزی یا مرد فردا به دلیل اینکه حس میکنه در اینده باید مسئولیت زیادی بر عهده بگیره غالبا از شروع بلوغش شروع میکنه به مبارزه و جنگیدن برای بدست اوردن خواسته هاش .
پس خشونت ذاتی جداناپذیر از جنسیت مذکر هست . این ذات ابدا مشکلی نداره و فقط از طرف زن نیاز به کنترل داره .
پسرها بسته به نوع اب و هوا به بلوغ میرسند . تقریبا در جامعه ی امروزی و با توجه به رسانه هایی از قبیل ماهواره و اینترنت پسرها از سن 13 سالگی به بلوغ جنسی میرسند . در نتیجه یک پسر 13 ساله کنجکاو به مسائل جنسی میشه و همین عامل اونو به سمت جنس مخالف سوق میده .
تقریبا در 17 سالگی به اوج این فعالیت میرسه و احساس نیاز به جنس مخالف رو در خود احساس میکنه .پسر در این سن امادگی عاشق شدن رو پیدا میکنه اما غالب دلیلش برای عاشق شدن شهوت زود گذر هست که 100 البته اگر مهار بشه این تفکر به مرور به عشق واقعی نزدیک میشه .
در سن 20 تا 22 سالگی پسر به لحاظ عقلی به تکامل بیشتری میرسه . پسر در این سن اگر عشق رو در خود احساس کنه اغلب به خاطر احساس نیاز به جنس مخالف (نه به لحاظ صرفا جنسی بلکه به لحاظ روحی ) بوده و همین باعث میشه عشق از نوع پایدار تری در این سن شکل بگیره . در این سن پسر نیم نگاهی به آینده و سرانجام عشق هم میاندازه و ترسیمی از زندگی اینده رو با تار و پودهای نه چندان محکم تو ذهنش داره . در این سن غالبا فانتزیهای عشقی به سراغ پسرها میاد و اگر به درستی مهار نشه منجر به اختلالات رفتاری در فرد میشه . افسردگی جزوی از عوارض همین سرکوبهاست .
از سن 22 تا 24 سالگی پسرها مرز پختگی رو تجربه میکنند . ترسیمشون از زندگی اینده محکمتر و با بنیاد تره . رو حرفاشون به مراتب بیشتر میشه حساب کرد و میشه اونها رو همیاری قابل احترام در اینده دونست .
تقریبا از سن 25 به بالا پسرها دوره ی تهاجم های فکری و حالات اوج جنسی رو پست سر گذاشته و به آرامش بیشتری میرسند .در این سن پسرها اغلب آینده رو به حال ترجیه میدند و انتخاب هاشون با تامل خیلی زیادی همراهه . اغلبشون به فکر ارامش آتی هستند و در نتیجه عشق رو به شکل عالیتری دنبال میکنند و ادامه ی زیبایی برای عشقشون متصور هستند .
از 30 سال به بالا نیروی تعقل بالا و بلوغ 100% در این افراد باعث میشه کمترین اشتباهات رو در زندگیشون مرتکب بشند و دقیقترین انتخابها رو داشته باشند.

اختلالات خلقی رفتاری از سن 16 سالگی در پسرها تقریبا به شکل هفته ای 2 تا 4 بار شکل میگیره و با افزایش سن این اختلالات تا حدی کاهش پیدا میکنه . علت این اختلالات تغییرات هورمونی در بدن هست که انرژی اضافی زیادی رو در پسرها ذخیره میکنه . این اختلالات اکثرا با ورزش و فعالیتهای سنگین تا حدود زیادی رفع میشه و باعث تعادل رفتاری در فرد میشه .(به نوعی عادت ماهیانه ی خانمها به شکلی متفاوت و 100 البته کوتاه مدت تر در آقایون رخ میده .)

با توجه به خصوصیات مردانه پسرها در منطق مباحث و فضاهای چند بعدی از خانومها به مراتب جلوتر هستند .

پسرها غالبا دارای خصوصیت اداره کردن و مدیریت هستند .بر عکس خانومها ذهن آقایون در لحظه تنها یک پروسس کامل رو میتونه انجام بده و تمام تمرکزش در طول مدت کار بروی 1 کار خاص هست .

پسرها غالبا از خصوصیتی که به نام خانومها در رفته برخوردها هستند و اون هم حسادت هست .

در طول 24 ساعت به خاطر طبقه بندی ذهنی خاص پسرها هر ساعت اختصاص به کار خاصی داره .

تحریک پسرها غالبا از طریقه ی چشم و گوش صورت میگیره .(یک ارایش خاص باعث تحریک ناخود آگاه پسرها ممکنه بشه)

و خیلی از مطالب دیگه که به مرور اینجا راجبش حرف خواهم زد . در پست بعدی دختر شناسی رو خواهیم داشت.