معنای عشق

the meaning of love

معنای عشق

the meaning of love

دانلود مجموعه ایی از کتابهای نفیس

دانلود کتاب : آموزش فن بیان، گویندگی و روابط عمومی 

آموزش فن بیان

نام کتاب : آموزش فن بیان، گویندگی و روابط عمومی

نویسنده : امیر نوری

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 265

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1.16 Mb

توضیحات : علی رغم اینکه از عصر فضا ، اتم و فناوری های نوین گذر کرده ایم اما در مواجه با تمامی اعمال روزمره زندگیمان جای خالی روابط بین انسان ها ، روابط مستحکم ، سالم و بر اساس احترام متقابل و بدور از هر گونه تکلف و تجمل ، در یک کلام ساده گویی و رساندن مطلب مورد نظر به مخاطب دیده می شود ، این جای بسی تعجب دارد که در قرن ارتباطات و دهکده جهانی باشیم اما روابطمان هر روز خلاصه و خلاصه تر شود (در پبام های کوتاه دیداری و شنیداری ایمیل ها و چت ) ، گاهی اوقات به دلیل همین آگاهی نداشتن به هنر برقراری ارتباط ، ناگزیر به زور و بحث و جدل و نزاع روی می آوریم و به کرات شاهد دوری از گفتمان سالم بر مبنای تعقل ، تفکر و اندیشه پویای انسانی هستیم ، یادمان باشد تمام ادیان با ارتباط آغاز شد . تعالی ادبیات هر سرزمینی با ارتباط میسر شد حتی خداوند به پیامبر می فرماید ( اقرا باسم ربک لذی خلق ، بخوان بنام پروردگارت.. ) ، اما در همین برهه حساس زندگیمان تصور می کنم دچار نوعی خلا ارتباط گفتاری و بیانی شده ایم آدم های ماشین گونه ای که می رویم و می آییم و هر کاری می کنیم بجز یک ارتباط گفتاری بی پیرایه و صمیمی ، به هر تقدیر قصد دارم با استعانت از درگاه احدیت تلاش کنم تا شما عزیزان به این مقوله نگاهی متفاوت و کارآمد داشته باشید. این کتاب یکی از کامل ترین کتب آموزش فن بیان و گویندگی با بیش از 260 صفحه میباشد.

  


 

دانلود کتاب : شماره هفتم مجله بازی های کامپیوتری - میگ میگ


مجله بازی های کامپیوتری

نام کتاب : شماره هفتم مجله بازی های کامپیوتری - میگ میگ

نویسنده : محمد نصیری - علی نجفی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 15

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 2,477 Kb

توضیحات : این مجله که اسمش میگ میگ هست مجله ای عجیب و آماتور هست که هر دو هفته یکبار منتشر میشه و موضوعش پیرامون بازی های کامپیوتریه . در این مجله همه کسانیکه این مجله رو دانلود میکنن جزو سرمایه های میگ میگ محسوب میشن و اونها هستن که همه ی تصمیمات رو برای مجله میگ میگ میگیرن.

 


دانلود کتاب : عهدنامه ترکمنچای


عهدنامه ترکمنچای

نام کتاب : عهدنامه ترکمنچای

نویسنده : شاهین کاویانی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 19

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 592 Kb

توضیحات : عهدنامه ترکمنچای قراردادی است که در ۲۱ فوریه ۱۸۲۸ پس از پایان جنگ ایران و روسیه در قفقاز جنوبی و آذربایجان بین روسیه و ایران امضا شد. برای امضای این پیمان از سوی فتح‌علی شاه پادشاه ایران میرزاعبدالحسن‌خان و آصف‌الدوله و از سوی روسیه تزاری ایوان پاسکویج حضور داشتند. طی این قرارداد قلمروهای باقی مانده ایران از معاهده گلستان در قفقاز شامل خانات ایروان، مناطق تالش و اردوباد و بخشی از مغان و شروان به روسیه واگذار شد. ایران حق کشتی‌رانی در دریای مازندران را از دست داد و ملزم به پرداخت ۱۰ کرور طلا به روسیه شد. بر طبق این قرارداد روسیه قول داد از پادشاهی ولیعهد وقت عباس‌میرزا حمایت کند.

 


 

دانلود کتاب : امنیت روتر های سیسکو


سیسکو

نام کتاب : امنیت روتر های سیسکو

نویسنده : امیرحسین شریفی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 73

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,770 Kb

توضیحات : موالف در این کتاب قصد آموزش سیسکو را ندارد بلکه به متدها و روشهای امنیتی، هک و ضدهک آن اشاراتی میکند و در چند بخش سعی میکند به ارایه مطالب مهم پرداخته و به فرمانهای متداول در پیکربندی روترها اشاره کند.

 


 

دانلود کتاب : آشنایی با سیستم عامل مکینتاش

مکینتاش

نام کتاب : آشنایی با سیستم عامل مکینتاش

نویسنده : محمد قربانی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 29

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 928 Kb

توضیحات : مکینتاش یا مک ساخته شرکت رایانه‌ای اپل است که مکینتاش اولیه در تاریخ ۲۴ ژانویه ۱۹۸۴ تولید شده ‌است و اولین رایانه شخصی برای بود و در عوض استفاده از موشی با Command line interface کار می‌کند. در حال حاضر میزان تنوع مکینتاش اپل از مک کوچک هست تا قویترین Serverها مثل Xserve که همگی ساخته شرکت اپل می‌باشد. مکینتاش اولیه از موتورولا ۶۸k که از خانواده ریزپردازنده‌ها هستند استفاده می‌کردند که بعدا تغییر کرد به موتورولا و آی‌بی‌ام پاور پیسی (Power PC). با حروف اختصاری Mac، محدوده‌ای از کامپیوترهای شخصی که توسط شرکت رایانه‌ای اپل در سال ۱۹۸۴ معرفی گردید. مکینتاش بر روی یک واسط گرافیکی کاربر معروف با استفاده آسان تأکید دارد که کامپیوترهای مبتنی بر مجموعه ریزپردازنده‌های ۶۸۰۰۰ موتورولا است.

 


دانلود کتاب : آموزش تایپ فارسی


آموزش تایپ فارسی

نام کتاب : آموزش تایپ فارسی

نویسنده : نامشخص

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 22

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,274 Kb

توضیحات : مهارت تایپ سریع و درست از هنرهای است که هر کاربر و علاقمند به رایانه آرزوی داشتن آن را دارد. این مهارت تنها در صورت داشتن دو فاکتور مهم تمرین بسیار و گذشت زمان قابل دستیاب است . حال با وجود یک آموزش مفید و راهنمایی که در امر یادگیری نقش بسزایی دارد، شما نیز می توانید از تایپیست های ماهر و چیره دستی باشید. برای شما دوستان کتاب الکترونیکی با فرمت PDF آماده کرده ام و امیدوارد که بتوانید با این آموزش فاکتور زمان را بسیار سریعتر از آن چه که معمول است بگذرانید.

 


 

دانلود کتاب : کاشت موی طبیعی


ریزش مو

نام کتاب : کاشت موی طبیعی

نویسنده : دکتر علی وفائی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 188

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,973 Kb

توضیحات : کاشت موی طبیعی یکی از راه های جبران طاسی می باشد که گرچه از سال ها قبل پایه و اساس آن ریخته شده ولی در سال های اخیر به مدد کوشش ها و تحقیقات پزشکان دچار تحولت شگرفی شده به طوری که در حال حاضر به سختی می وان کاشت موی طبیعی را در یک فرد تشخیص داد و نتایج این عمل جراحی سرپایی در حال حاضر به طرز شگفت انگیزی طبیعی و زیبا جلوه می کند.

کتاب کاشت موی طبیعی یک کتاب pdf در 188 صفحه ، که به زبان فارسی است و دارای 9 فصل می باشد و در این زمینه به بحث و بررسی تخصصی و تحقیقی رسیدگی می کند و انواع و اقسام این روش ها را شرح می دهد. مؤلف این کتاب دکتر علی وفائی متخصص پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی تهران است که علاوه بر افتخار عضویت در انجمن متخصصین پوست ایران به شماره عضویت 1584 در انجمن متخصصین پوست کانادا (cda) و جامعه بین المللی جراحی ترمیم مو (ishrs) در آمریکا هم عضو می باشد. ایشان در سمینارها و کارگاه های آموزشی مرتبط با کاشت مو در کشورهای گوناگون مانند استرالیا، کانادا، آمریکا و لهستان شرکت کرده و اطلاعات به روز در زمینه کاشت مو دارند. مجموعه حاضر حاصل تجربیات چند ساله مؤلف و کار بر روی صدها بیمار کاشت مو بوده و منظور اصلی از تألیف آن افزایش اطلعات علمی متقاضیان محترم کاشت موی طبیعی است به طوری که بتوانند با چشم باز پزشک خود را انتخاب کرده، در دام افراد غیر پزشک (که متأسفانه به وفور در جامعه دیده می شوند) و اشخاص ناوارد و ناصالح گرفتار نشده و اسیر نتایج نادرست اقدامات درمانی این شیادان انسان نما نگردند زیرا نتایج زشت کاشت موی طبیعی در اکثر موارد غیر قابل جبران بوده و فرد مبتل یک عمر گرفتار تبعات آن خواهد بود. امیدواریم کتاب الکترونیکی حاضر کمکی باشد برای کسانی که از این بیماری رنج می برند و در پی راه حلی برای این مشکل می گردند مفید باشد.

فهرست فصل های کتاب کاشت موی طبیعی :

* فصل اول : اطلاعاتی در مورد مو

* فصل دوم : مراقبت از مو

* فصل سوم : تفکرات غلط در مورد مو و بیماری های آن

* فصل چهارم : بیماری های مو

* فصل پنجم : ملاحظات روانشناسی در آلوپسی آندروژنتیک ( مردانه )

* فصل ششم : کاشت ( پیوند) موی طبیعی

* فصل هفتم : کاشت مو در خانم ها

* فصل هشتم : پیوند مو در ابرو

* فصل نهم : کاشت مو در پست دارای اسکار ( جوشگاه )

 


 

دانلود کتاب : آموزش فرمول نویسی در ورد


آموزش ورد

نام کتاب : آموزش فرمول نویسی در ورد

نویسنده : مرتضی سرگلزائی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 18

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,298 Kb

توضیحات : یکی از مهمترین انتظارات کاربران از یک برنامه واژه پرداز، امکان فرمول نویسی است که قابلیت درج فرمولهایی شامل کسر، رادیکال، اندیس و.. از آن جمله است. به همین منظور شرکت ماکروسافت برنامه ای را تحت عنوان Equation تهیه و در بسته Office خود قرار داده است که این کتاب الکترونیکی به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته است.

 


 

دانلود کتاب : تاریخچه گرامافون و صفحه موسیقی در ایران

گرامافون

نام کتاب : تاریخچه گرامافون و صفحه موسیقی در ایران

نویسنده : نامشخص

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 11

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 245 Kb

توضیحات : گرامافون از زمان اختراعش در سال 1877 میلادی که با نام «فونوگراف» به بازار آمد، تا سر در آوردنش از ایران و رواج آن، سه دورۀ مشخص را طی کرده است. اول، دوره‌ای که مربوط به اواخر عهد ناصری است. در این دوران، دستگاه فونوگراف را «حافظ الصوت» و «حبس الصوت» گفته و نوشته‌اند. در این دوره، صدای ساز و آواز کسانی چون «برادران فراهانی»، «سماع حضور» و «نایب‌الدوله» ضبط و شنیده شده. دورۀ دوم از سال 1323 قمری شروع می‌شود که دوران حکومت «مظفرالدین شاه قاجار» است. در آن سال، شرکتی با نام «شرکت گرامافون و ماشین تحریر، با مسولیت محدود» که مدیریتش را شخصی به‌نام «ماکسیم پیک» به‌عهده داشته، در ایران شروع به فعالیت می‌کند.

 


 

دانلود کتاب : نحوه عملکرد چاپگرهای لیزری

پرینتر لیزری

نام کتاب : نحوه عملکرد چاپگرهای لیزری

نویسنده : سام سرویس

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 12

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 444 Kb

توضیحات : چاپگرهای لیزری با توجه به ویژگی های منحصربفرد خود طی سالیان اخیر با استقبال عموم کاربران کامپیوتر در سراسر جهان مواجه شده اند. شرکت های تولیدکننده این نوع چاپگرها متناسب با خواسته های جدید و همزمان با پیشرفت تکنولوژی ، مدل های متفاوتی از این نوع چاپگرها را به بازار عرضه نموده اند. استفاده از الکتریسیته ساکن در تکنولوژی چاپگرهای لیزری، یکی از اصول مهم و اولیه است . الکتریسیته ساکن یک شارژ الکتریکی است که توسط اشیاء عایق ایجاد می گردد. بدن انسان نمونه ای در این زمینه بوده که می تواند باعث ایجاد الکتریسیته ساکن گردد. انرژی حاصل از الکتریسیته ساکن باعث ایجاد چسبندگی بین اشیاء می گردد. ( نظیر لباس های داخل یک ماشین خشک کن ). رعد و برق حاصل از یک ابر صاعقه دار نیز حامل الکتریسیته ساکن بوده که مسیر ابر تا زمین را طی خواهد کرد. شکل زیر عناصر اصلی یک چاپگر لیزری را نشان می دهد.

 


 

دانلود کتاب : 101 دلیل برای گیاهخواری

گیاهخواری

نام کتاب : 101 دلیل برای گیاهخواری

نویسنده : پاملا رایس

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 14

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 982 Kb

توضیحات : گیاهخواری به معنای پرهیز از خوردن گوشت جانداران است که ممکن است شامل پرهیز از غذاهایی مانند مواد شیری که خاستگاه جانوری دارند نیز بشود. چندین نوع گیاهخواری وجود دارد که بسته به نوع آن، جهت گیری گیاهخواران در برابر دام ها و فراورده‌های دامی متفاوت است. گیاهخواران در کنار نخوردن و یا کمتر خوردن فراورده‌های جانوری با آزار و کشتار آن ها نیز مخالف‌اند. برخی از گیاهخواران از پوشیدن لباس‌هایی مانند چرم، ابریشم، و خز که از کشتن جانوران به دست آمده نیز پرهیز می‌کنند. در وگنیسم (veganism) که گاهی «گیاهخواری سختگیرانه» هم نامیده می‌شود از همهٔ فراورده‌های جانوری، چه از کشتن جانداران به دست آمده باشند و چه با بهره‌گیری از آن‌ها (مانند لبنیات، تخم مرغ، عسل، و . . . )، پرهیز می‌شود. امروزه در همهٔ کشور های جهان گیاهخواران وجود دارند و در بعضی کشور ها همانند هند ، گیاهخواری دارای ریشه‌های تاریخی و مذهبی است. با اینکه در پیش گرفتن رژیم گیاهخواری به شیوه‌های گوناگونی امکان پذیر است اما وجه مشترک تمام این شیوه‌ها پرهیز از خوردن گوشت حیوانات خونگرم است.

 


 

دانلود کتاب : از ایده تا فیلمنامه

از ایده تا فیلمنامه

نام کتاب : از ایده تا فیلمنامه

نویسنده : جعفر حسنی بروجردی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 77

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 904 Kb

توضیحات : جعفر حسنی بروجردی؛ فیلمنامه نویس و مسئول واحد طرح و فیلمنامه دفتر ادبیات نمایشی سیما فیلم در اقدامی خیرخواهانه کتاب آموزش فیلمنامه نویسی خود با نام "از ایده تا فیلمنامه" را بطور رایگان و به شکل Pdf در اختیار کلیه کتابخانه های مجازی کشور قرار داد. او دلیل این اقدام خود را کمک به هنرجویان و علاقمندان رشته فیلمنامه نویسی عنوان کرد. در مقدمه کتاب چنین آمده است: این کتاب را که حاصل 20 سال تدریس در رشته فیلمنامه نویسی است، به علاقمندانی تقدیم می کنم که می خواهند مشغله های ذهنی فاخرشان را در قالب های مورد انتظار آثار حرفه ای، به دفاتر تهیه و تولید فیلم عرضه کنند. حق الزحمه من دعای خیر استفاده کنندگان این کتاب است.

 


 

دانلود کتاب : سلام پاریس من


زبان فرانسه

نام کتاب : سلام پاریس من

نویسنده : کاوه

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 70

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 789 Kb

توضیحات : زبان فرانسوی زبان رسمی ۲۹ کشور است و می‌توان گفت پیش از جنگ جهانی دوم خصوصا در زمینه‌های چون دیپلماسی، فرهنگ، بازرگانی، و ترابری زبان بین‌المللی به حساب می‌آمده‌است. برخی از کشورهائی که زبان فرانسوی زبان رسمی آنهاست عبارت اند از: فرانسه، الجزایر، کانادا، تونس، بلژیک و سوئیس. در فرانسوی کلمات فارسی نیز یافت می‌شود؛ از آن جمله می‌توان به کلمات «کاروان»، «یاسمین»، «بازار»، «وزیر» و «بخشش» اشاره کرد. در این کتاب یک داستان ساده در16 فصل مختلف ادامه پیدا میکند. و در آن به مکالمات رایج فرانسوی در موقعیت های گوناگون پرداخته میشود

 


 

دانلود کتاب سرخ


زبان فرانسه

نام کتاب : سرخ

نویسنده : بنیاد جهانی ارد بزرگ

ناشر : دانلود کتاب

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 128

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 789 Kb

توضیحات : سخنان بزرگان (برآیند و نتیجه سالها تجربه) همانند “خون سرخ” سرشار از زندگی و نیرو برای همگان بوده و هست .
سخنان ارد بزرگ نیز سرشار از آموزه های ارزشمند برای کسانی ست که بدنبال آموختن هستند .
ارد بزرگ ، فیلسوف و اندیشمندی ست که اندیشه هایش افق های جهان امروز را در نوردیده در سخنان حکیمانه اش انسانها را به زندگی خردمندانه ، دوستی ، صلح و مهر دعوت می کند .
کتاب سرخ نسخه کاملتر آرمان نامه (امیر همدانی / بهمن 1387) است . در آرمان نامه 745 سخن از ارد بزرگ وجود داشت که در کتاب سرخ به 935 فرمان افزایش یافته و فرگردها (بخش ها) نیز از 113 به 122 فرگرد افزایش داشته است .
این کتاب در شورای پژوهشگران بنیاد جهانی ارد بزرگ تهیه شده است .
فیلسوف و متفکر نامدار کشورمان که جملات حکیمانه اش انقلابی در بین نسل امروز ایران ایجاد نموده و همانطور که آمارهای گوگل نشان میدهد علاقمندان به اندیشه های های او بیش از دو میلیون هفتصد هزار صفحه اینترنتی را به آنها اختصاص داده اند که این در نوع خود بی مانند است .

در سه سرور زیر می توانید این کتاب نفیس را دریافت نمایید :

http://musecrafters.com/uploads/k/ketab/5369.gif


http://musecrafters.com/uploads/k/ketab/5369.gif 


 

دانلود کتاب : آشنایی با فناوری RFID


rfid

نام کتاب : آشنایی با فناوری RFID

نویسنده : نامشخص

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 27

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,060 Kb

توضیحات : RFID مخفف عبارت Radio Frequency Identification و به معنای «تشخیص هویت رادیویی» است. از این فناوری، اولین‌‌‌‌‌‌‌‌‌بار در 1960 استفاده شد ولی گسترش عمده استفاده از آن با پیشرفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تکنولوژیکی سرعت گرفته و در حال گسترش است. سیستم RFID از یک ترانسپوندر که «تگ» نامیده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود دارای یک ریزتراشه متصل به آنتن تشکیل شده است. تگ، روی هر چیزی نظیر پالت محصول در انبار چسبانده شده و دستگاه دیگری به نام قرائت‌‌‌‌‌‌‌‌‌گر با آن تبادل اطلاعات می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. قرائت‌‌‌‌‌‌‌‌‌گر، بسته به نوع مورد استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند اطلاعات جزئی و یا شکل ساده یک داده نظیر کد شناسایی را بخواند. RFID مشابه سیستم بارکد است. با این تفاوت که خواندن اطلاعات بارکد منوط به استقرار آن در دید مستقیم اسکنر است، اما تگ RFID از طریق امواج رادیویی خوانده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود و نیازی به دید مستقیم قرائت‌‌‌‌‌‌‌‌‌گر نیست. قرائت‌‌‌‌‌‌‌‌‌گر RFID می‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند هزار تگ را در یک ثانیه بخواند. سیگنال‌‌‌‌‌‌‌‌‌های رادیویی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند از میان مواد غیرفلزی، محیط‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بارانی و مه‌‌‌‌‌‌‌‌‌آلود یا برفی و حتی محیط‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کثیف و سطوح رنگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌زده، عبور کنند. این ویژگی باعث می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود تا تگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌های RFID درمقایسه با بارکدها از مزیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ویژه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای برخوردار شوند.

 


 

دانلود کتاب : گفتگو با خدا


گفتگو با خدا

نام کتاب : گفتگو با خدا

نویسنده : نیل دونالدوالش

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 246

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 971 Kb

توضیحات : کتابی که زندگی شما را متحول خواهد ساخت. به تو تجربۀ خارق العاده ای را مژده می دهم. تو می توانی با خدا گفتگویی داشته باشی. بله . بله . می دانم می خواهی بگویی ... چنین چیزی امکان ندارد. تو احتمالاً تصور می کنی ( یا اینطور به تو آموخته شده)، که چنین چیزی ممکن نیست. به عقیدة تو، هر کس می تواند با خدای خود درد دل کند، این، کاملاً عملی است، ولی نه اینکه با او سخنی بگوید . منظورم این است که، خدا جوابی به تو نمی دهد، اینطور نیست؟ حداقل به شکل مکاملۀ معمول روزمره!

این تصوری است که من هم روزی داشتم. و بعد محتویات این کتاب بر من حادث شد. باور کنید واقعیت را می گویم. این کتاب توسط من به رشته تحریر در نیامده، این کتاب بر من حادث شده، و با خواندن آن بر شما هم حادث خواهد شد، زیرا همگی ما به سوی حقیقتی هدایت می شویم که برای آن ساخته شده ایم، و آمادگی آن را داریم. زندگیِ من روند آرامتری داشت اگر سکوت اختیار می کردم. ولی این کتاب به این دلیل بر من حادث نشد . با وجود ناراحتی ها و دردسرهایی که این اثر ممکن است برایم تولید کند، ( ممکن است کافر، حقه باز، متظاهر نامیده شوم، چون با این حقایق در گذشته آشنایی نداشته ام و یا اصولاً آدم مقدسی نبوده ام )، امکان ندارد روندی را که آغاز کرده ام متوقف سازم، و اصولاً میلی هم به این کار ندارم . فرصتهایی برای دور نگاه داشتن خود از همه این چیزها برایم پیش آمد، ولی از آنها استفاده نکردم . تصمیم دارم به آنچه غریزه ام دیکته می کند عمل نمایم، نه آنچه دنیای اطرافم به من حکم می کند ...

 


 

دانلود کتاب : ناگفته های پیشرفته ویندوز XP

ویندوز xp

نام کتاب : ناگفته های پیشرفته ویندوز XP

نویسنده : محمد بشیری

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 47

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,500 Kb

توضیحات : این کتاب به ناگفته های پیشرفته ویندوز Xp می پردازد. استفاده از تصاویر به فهم ترفندها کمک بسیار زیادی می کند. سطح کتاب طیف خاصی از افراد نیست و همه می توانند آن را مطالعه و از ترفندهای جدید معرفی شده آن استفاده کنند . این کتاب از یک منبع انگلیسی ترجمه شده است و ترفندهای آن را کاربران کمتری می دانند .

 


 

دانلود کتاب : نارسایی مزمن کلیوی


نارسایی کلیه

نام کتاب : نارسایی مزمن کلیوی

نویسنده : دکتر علیرضا حیدری - دکتر محمد عقیقی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 47

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 910 Kb

توضیحات : بیماری مزمن کلیوی در واقع شرایطی است که در آن کلیه‌های شما آسیب دیده‌اند. این اتفاق موجب کاهش توانایی کلیه‌ها برای انجام وظایف و اختلال در سلامتی شما می‌شود. دو علت اصلی ابتلا به بیماری مزمن کلیوی، دیابت و فشار خون بالا است. دیابت زمانی اتفاق می‌افتد که میزان قند خون بالا برود. بالا بودن میزان قند خون موجب آسیب رساندن به کلیه‌ها، قلب و عروق، چشم و اعصاب می‌شود. فشار خون بالا، زمانی اتفاق می‌افتد که فشار وارد شده از جریان خون به دیواره‌های عروق خونی خیلی بالا باشد. اگر این فشارخون بالا به درستی کنترل نشود، می‌تواند علتی برای بروز بیماری مزمن کلیوی، سکته مغزی یا قلبی شود. بیماری مزمن کلیوی می‌تواند عاملی برای ایجاد فشارخون بالا باشد. شرایط زیاد دیگری می‌تواند به کلیه‌ها صدمه برساند مانند «گلومرولونفریت»، بیماری که موجب عفونت کلیه‌ها می‌شود، بیماری‌های وراثتی، مانند «پلی سیستیک کلیه»، که موجب ایجاد بروز سیست‌هایی در کلیه‌ها می‌شود.

تقدیم به همه بیماران با نارسایی کلیه و خانواده هایشان، به امید اینکه این کتاب برایشان راهگشا باشد

 


 

دانلود کتاب : فرشته ها در عید غدیر چه میکنند؟


عید غدیر خم

نام کتاب : فرشته ها در عید غدیر چه میکنند؟

نویسنده : بهزاد فیروزمنش

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 16

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 532 Kb

توضیحات : داستان کودکانه پیرامون عید غدیر خم، در قالب نقاشی های زیبا

 


 

دانلود کتاب : مرجع فارسی CSS


css

نام کتاب : مرجع فارسی CSS

نویسنده : احمد عادلی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 53

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 464 Kb

توضیحات : می‌توان گفت که امروزه CSS طراحی صفحات وب را در جهان متحول کرده است. این فناوری به طراحان وب کمک می‌کند که طراحی‌های خود را با بالاترین کیفیت و کاربرپسندترین شکل ارائه کنند. پیش از این، انجام این کار تنها با فایل‌های سنگین گرافیکی قابل انجام بود. به جرات می‌توان گفت که اگر شما بدانید که با CSS چه کارهایی می‌توانید بکنید، قطعا از آن استفاده خواهید نمود. امروزه اکثر قریب به اتفاق سایت‌های حرفه‌ای از CSS بهره می‌برند. بنابراین برای یک طراح صفحات وب یادگیری این زبان بسیار مهم خواهد بود. بسیاری از طراحان وب در زمینه‌ای که در آن به فعالیت مشغول هستند (یعنی طراحی) از اطلاعات ریشه‌ای و پایه‌ای برخوردار نیستند. اکثر آنها با خواندن یک کتاب در مورد HTML و یا JavaScript چیزهایی در مورد این زبان‌ها می‌دانند. همچنین بسیاری از آنها به نرم‌افزارهایی مانند Photoshop و Flash مسلط هستند. اما تعداد بسیار کمی هستند که تحصیلات دانشگاهی در این زمینه‌ها دارند. اما CSS برای هر دو گروه ( چه آنهایی که تجربی و یا با خواندن یک کتاب طراحی را بلدند و چه آنهایی که به طور پایه‌ای به این زبان‌ها مسلط هستند ) مفید و شاید لازم است.

 


 

دانلود کتاب : ترجمه فارسی قرآن مجید

قرآن فارسی

نام کتاب : ترجمه فارسی قرآن مجید

نویسنده : هادی عبدالهیان

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 659

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 2,927 Kb

توضیحات : قرآن کریم، کلام اعجاز آمیز خداوند بزرگ است که برای هدایت بشر به رسول گرامی اسلام وحی شد. همزمان با نزول این وحی الهی بر رسول گرامی اسلام، به وسیله یاران آن وجود مقدس، نوشته می شد و در مصحف ها نگهداری می گردید. این گونه نیست که فقط رسول گرامی اسلام آن را برای نسلهای بعدی نقل کرده باشد. بلکه بسیاری از یاران بزرگوار آن وجود مقدس، برای نسل های بعد نقل کردند که این کتاب از ناحیه خدا بر رسولش نازل گردید.

 


 

دانلود کتاب : راهنمای ادامه تحصیل در خارج از کشور


ادامه تحصیل در خارج از کشور

نام کتاب : راهنمای ادامه تحصیل در خارج از کشور

نویسنده : دکتر مینا خبازیان

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 35

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 327 Kb

توضیحات : شرایط جهانی و روند جهانی شدن و توسعه فراگیر و ناگزیر ناشی از آن و پیامد هایی نظیر گسترش فراگیر اینترنت به عنوان جامع ترین رسانه موجود و گسترش روز افزون رسانه های انگلیسی زبان و کاربرد های فراوان این زبان در دنیای امروز، وضعیتی را پدید آورده که در همه جنبه های زندگی از هنر و سرگرمی گرفته تا علم و صنعت و تجارت ، تسلط نسبی به زبان انگلیسی و توانایی استفاده از کامپیوتر در حد متوسط را اجتناب ناپذیر نموده است. برای دانشجویانی که با صرف هزینه و وقت قصد دارند آینده خود را بر مبنای تحصیل در یک دانشگاه خارجی بسازند ، اولویت نخست باید یافتن یک دانشگاه و محیط انگلیسی زبان باشد. چرا که همین زبان انگلیسی به تنهایی میتواند آینده شغلی فرد را تضمین کند

 


 

دانلود کتاب : ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد


فروغ فرخزاد

نام کتاب : ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

نویسنده : فروغ فرخزاد

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 39

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 258 Kb

توضیحات : ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد مجموعه شعری از فروغ فرخزاد و شامل ۷ شعر است. نخستین نسخه این کتاب توسط انتشارات مروارید در تهران در سال ۱۳۵۲ چاپ شد.

و این منم

زنی تنها

در آستانه فصلی سرد

در ابتدای درک هستی آلوده ی زمین

و یأس ساده و غمناک آسمان

و ناتوانی این دست های سیمانی

زمان گذشت

زمان گذشت و ساعت چهار بار نواخت

امروز روز اول دی ماه است

من راز فصل ها را می دانم

و حرف لحظه ها را می فهمم

نجات دهنده در گور خفته است

و خاک ، خاک پذیرنده

اشارتیست به آرامش

زمان گذشت و ساعت چهار بار نواخت

در کوچه باد می آمد

در کوچه باد می آمد

و من به جفت گیری گلها می اندیشم

به غنچه هایی با ساقهای لاغر کم خون

 


 

دانلود کتاب : امنیت در شبکه های کامپیوتری


امنیت شبکه

نام کتاب : امنیت در شبکه های کامپیوتری

نویسنده : داود خرسند

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 53

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,240 Kb

توضیحات : امنیت شبکه یا Network Security پردازه ای است که طی آن یک شبکه در مقابل انواع مختلف تهدیدات داخلی و خارجی امن می شود. مراحل ذیل برای ایجاد امنیت پیشنهاد و تایید شده اند:

1- شناسایی بخشی که باید تحت محافظت قرار گیرد.

2- تصمیم گیری درباره مواردی که باید در مقابل آنها از بخش مورد نظر محافظت کرد.

3- تصمیم گیری درباره چگونگی تهدیدات

4- پیاده سازی امکاناتی که بتوانند از دارایی های شما به شیوه ای محافظت کنند که از نظر هزینه به صرفه باشد.

5- مرور مجدد و مداوم پردازه و تقویت آن درصورت یاقتن نقطه ضعف 


 

دانلود کتاب : سنگی بر گوری اثر جلال آل احمد


جلال آل احمد

نام کتاب : سنگی بر گوری

نویسنده : جلال آل احمد

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 32

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 477 Kb

توضیحات : سنگی بر گوری نام کتابی است از جلال آل‌احمد. این کتاب کم حجم در شش فصل نوشته شده‌است. آل‌احمد این کتاب را در سال ۱۳۴۲ به نگارش درآورد اما تا سال ۱۳۶۰ یعنی ۱۲ سال پس از مرگ اش منتشر نشد. ماجرای کتاب، تک‌گویی راوی است درباره این موضوع که خودش (جلال) و همسرش (سیمین دانشور) صاحب فرزند نمی‌شوند. کتاب با این جمله شروع می‌شود: « هر آدمی سنگی است بر گور پدرش »

راوی ابتدا به توصیف شرایط زندگی خانوادگی‌اش می‌پردازد و سپس راه‌های مختلفی که برای فرزنددار شدن مطرح بوده را برمی‌شمارد و از تجربیات خود و همسرش در آزمودن برخی از این راه‌ها می‌گوید؛ از آزمودن شیوه‌های پزشکی تا پیروی و اجرای برخی باورهای خرافی قدیمی و یا حتی قبول کردن سرپرستی کودکی یتیم. نثر کتاب نمونه خوبی از نثر ویژهٔ آل‌احمد است؛ نثری روان و با جملات کوتاه، بدون هیچ گونه پیچیدگی و استفاده از آرایه‌های ادبی. در کنار نثر، ویژگی برجسته کتاب صراحت و صداقت نویسنده در بیان ماجراهای خصوصی و احساسات شخصی خود است. با توجه به این که جلال این کتاب را بر اساس زندگی حقیقی خود نوشته‌است، این صداقت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در نهایت هیچ کدام از این راه‌ها کارگر نمی‌شود. نویسنده با مقایسه خودش با دیگران به خود دلگرمی می‌دهد:تو زندگی می‌کنی که بنویسی، آن‌های دیگر بی‌هیچ قصدی فقط زندگی می‌کنند. او پس از آن که برای آینده نتوانسته کاری کند، به سراغ گذشته‌اش می‌رود و از این‌که نقطه پایان سلسله‌ای است که از ابتدای خلقت آدم آغاز شده و پس از پدرش به او رسیده، ابراز رضایت می‌کند: « من اگر بدانی چقدر خوشحالم از که آخرین سنگ مزار درگذشتگان خویشم ؟ »

 


 

دانلود کتاب : جوانان، ازدواج و راه کارها

ازدواج جوانان

نام کتاب : جوانان، ازدواج و راه کارها

نویسنده : سید محمد حسینی شیرازی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 115

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 833 Kb

توضیحات : ترکیب جمعیتی ایران جوان است؛ به نحوی که حدود ۵۰ درصد جامعه را جوانان تشکیل میدهند. در این میان بیش از ۱۲ میلیون نفر از جمعیت کشور را جوانان مجرد تشکیل میدهند و طبق آمارهای رسمی، سالانه حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به آمار مجردان جوان جامعه افزوده میشود. از طرف دیگر، آمار ازدواج در کشور، ۸۰۰ هزار پیوند زناشویی در سال است که با یک حساب سرانگشتی میفهمیم که این آمار حتی به گَرد پای تعداد کسانی که وارد سن ازدواج در کشور میشوند، نیز نمیرسد. این آمارها بی شک نشانگر وخیمتر شدن مشکل ازدواج و فشار بار آن بر دوش جامعه است. با توجه به این که ازدواج موفق در سن مناسب از آسیبهای اجتماعی موجود میکاهد و نبود شرایط ازدواج به این آسیبها دامن میزند، این روند میتواند بسیار نگران کننده باشد.

 


 

دانلود کتاب : برزخ اما بهشت


برزخ اما بهشت

نام کتاب : برزخ اما بهشت

نویسنده : نازی صفوی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 235

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 968 Kb

توضیحات : دو روز بعدی ، چون به خاطر حال رعنا روزها بیرون نمی رفتیم ، سخت می گذشت ، ولی برعکس شب ها که کنار شومینه تا نیمه شب می نشستیم و از گذشته ها حرف میزدیم ، با شوخی های حسام و یاد آوری خاطرات بچگی هایمان ، که حالا شیرینی اش را بیش تر از هر زمانی احساس میکردیم ، با زوایای مختلفی از روح یکدیگر آشنا میشدیم که تا به آن روز برایمان پنهان بود ، مثلا من برای اولین بار آنجا شنیدم که زمانی حسام هم شعر می گفته و از رعنا برای تصحیح انها کمک می گرفته . رعنا به جای من گفت : قبلا هر بار چیزی در این مورد شنیده بودم و به شوخی بود و من هم شوخی بودن آن را باور کرده بودم و حالا شنیدن این حرف ان قدر برایم عجیب بود که حسام با اعتراض گفت : چیه ؟ چرا این جوری نگاه میکنی؟ - رعنا به جای من گفت : خب براش عجیبه حسام با لحنی بامزه گفت : چی ؟ قیافه من یا شعر گفتنم؟ و....

قسمتی از کتاب رمان برزخ اما بهشت نوشته نازی صفوی

 


 

دانلود کتاب : دانلود کتاب تاریخچه شهر مشهد


مشهد

نام کتاب : دانلود کتاب تاریخچه شهر مشهد

نویسنده : نامشخص

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 18

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 461 Kb

توضیحات : مشهد شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۸۵ این شهر با ۲٬۴۱۰٬۸۰۰ میلیون نفر جمعیت دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران است. این شهر به واسطه وجود حرم امام رضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۰ میلیون زائر از داخل و یک میلیون زائر از خارج از کشور است.

 


 

دانلود کتاب : آشنایی با روش های ذخیره سازی و رمزگذاری بر روی cd

رمزگذاری cd

نام کتاب : آشنایی با روش های ذخیره سازی و رمزگذاری بر روی cd

نویسنده : مینا خبازیان

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 22

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 340 Kb

توضیحات : در این کتاب با انواع روش های ذخیره سازی ، فرمت و نوع دیسک های فشرده آَشنا می شوید و می توانید اطلاعات خود را حفظ کرده و با کپی شدن آن مبارزه کنید

 


 

دانلود کتاب : بیگانه ای بر لب رودخانه


بیگانه ای بر لب رودخانه

نام کتاب : بیگانه ای بر لب رودخانه

نویسنده : پال توئیچل

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 60

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 489 Kb

توضیحات : رودخانه آنجا بود.

رودخانه همیشه آنجا بود، فصل‌های بیشماری از پیرامون زمان سر برآورند و ره بدر بردند اما...

رودخانه همیشه آنجا بود، در سکوت به نرمی به پیش، به سوی دریا جاری...

از هیمالیای کبیر می‌آید. آنجا که خاکش از گرد راه رهروان پیشین است.

رودخانه به مانند رودخانه خدا بود، همیشه جاری به پیش و به بیرون، همواره یک مظهر بود، در حرکت همیشگی به پیش تا با آب رودهای دیگر درهم آمیزد و باز به پیش تا به آب‌های درخشان اقیانوس برسد..

 


 

دانلود کتاب : فرهنگ واژه های عامیانه در دوران قاجار

قاجار

نام کتاب : فرهنگ واژه های عامیانه در دوران قاجار

نویسنده : رضا حکیم خراسانی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 40

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 279 Kb

توضیحات : گردآوری و ضبط واژه ها و امثال محاوره ای و عامیانه در زبان فارسی پیشینه درازی ندارد. فرهنگ نویسان قدیم به ضبط و تدوین مصطلحات رایج در میان عامه مردم توجّه نداشتند و پرداختن به آن را دون شأن خود می شمردند. شاعران و ادیبان و نثرنویسان نیز ٬ تا اوایل دوران معاصر ٬ عموماً به زبان محاوره مردم عادی اعتنایی نشان نمی دادند و آثار خود را صرفاً با استفاده از زبان ادبی پدید می آوردند. از این رو ٬ جز به تصادف ٬ واژه ای از تداول عامه در آثار ادبی یا کتب لغت راه نمی یافت. شاید یکی از استثناها در این باب شاعر و عارف نامدار مولانا جلال الدین مولوی باشد. او گاه از استعمال الفاظ عامیانه پرهیز نداشته و ٬ به مناسبت ٬ برخی از آنها را ٬ که حتی امروزه رواج دارند ٬ در اشعار خود به کار برده است. پس از او ٬ در آثار عبید زاکانی و برخی شاعران دیگر از این واژه ها به اندک شمار استفاده شده است. تاکنون پژوهش مستقل و کاملی در این مقوله صورت نگرفته یا نگارنده از آن مطلع نیست.

 


 

دانلود کتاب : تبلیغات کارآمد وب سایت

تبلیغات

نام کتاب : تبلیغات کارآمد وب سایت

نویسنده : مارک کر

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 105

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,718 Kb

توضیحات : اثری که پیش رو دارید از مجموعه عناوین آموزشی «انجمن کتابخانه های تخصصی و دفاتر اطلاع رسانی» انگلستان می باشد و هدف آن ارائه ی ساده و موجز اطلاع رسانی برای قشر وسیعی از افراد، بخصوص اطلاع رسانان و کتابداران است. در این کتاب سعی نویسنده بر آن است که بطور ساده و موثر، نکات کلیدی در طراحی تبلیغات صفحه ی وب را ارائه کند و در این شیوه ی ارائه، حتی المقدور از زبانی ستده و عاری از اصطلاحات فنی استفاده کرده است.

 


دانلود کتاب : ماجراهای شرلوک هلمز - عینک طلایی


َشرلوک هلمز

نام کتاب : ماجراهای شرلوک هلمز - عینک طلایی

نویسنده : سر آرتور کانن دویل

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 20

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 760 Kb

توضیحات : شرلوک هولمز نام یک کاراگاه خصوصی و شخصیتی داستانی است که ( بر اساس داستانها ) در اواخر قرن ۱۹ و آغاز قرن ۲۰ فعالیت می‌کرده است. شخصیت داستانی شرلوک هولمز نخستین بار در سال ۱۸۸۷م توسط نویسنده و پزشک اسکاتلندی سر آرتور کانن دویل ساخته و پرداخته شد و در کتاب‌ها مطرح شد. نام او را در ترجمه‌های فارسی اغلب «شرلوک هولمز» یا «شرلوک هلمز» نوشته‌اند. کریم امامی، مترجم برجسته و مترجم «ماجراهای شرلوک هولمز؛ کارآگاه خصوصی»، ضبط صحیح نام وی در زبان فارسی را «شِرلاک هومز» ذکر کرده‌است.

 


دانلود کتاب : مفاهیم پایه و معرفی ابزار کرک


آموزش کرک

نام کتاب : مفاهیم پایه و معرفی ابزار کرک

نویسنده : فاطمه هاشم زاده

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 25

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 256 Kb

توضیحات : کرک کردن نرم‌افزار یعنی تغییر دادن نرم‌افزار به منظور حذف کردن روش‌های حفاظتی آن نرم‌افزار. از جمله این روش‌های حفاظتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

* ممانعت از کپی، نسخه نمایشی

* آزمایشی

* شماره سریال

* قفل سخت‌افزار و....

تا بتوان از آن در تولید انبوه استفاده کرد. به افرادی که کرک می‌کنند کرکر گفته می‌شود. کرکرها با استفاده از دیباگرها و دیس اسمبلرها برنامه‌ها را کرک می‌کنند. به عنوان مثال در کشور ایران به علت نبودن قانون کپی رایت اکثر نرم افزارها کرک شده هستند مانند فتوشاپ که در ایران به قیمت 1 دلار فروخته میشود !


دانلود کتاب : طنز گزک


طنز گزک

نام کتاب : طنز گزک

نویسنده : بهرام صنایعی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 37

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 940 Kb

توضیحات : داستانهای طنز بهرام صنایعی با عنوان طنز گزک

 


دانلود کتاب : با لینوکس آشنا شویم


لینوکس

نام کتاب : با لینوکس آشنا شویم

نویسنده : فاطمه هاشم زاده

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 16

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 457 Kb

توضیحات : لینوکس یک سیستم عامل آزاد و باز متن است که تحت مجوز GNU/GPL منتشر شده است. باز متن به این معنی که هر شخصی آزاد است تا از آن استفاده کند ،‌آن را تغییر دهد و حتی می‌تواند آن را دوباره توزیع کند. لینوکس در سال ۱۹۹۱ در دانشگاه هلسینکی فنلاند توسط یک دانشجوی جوان به نام لینوس تروالدز نوشته شد. تروالدز در اصل با Minix (که‌یک شبه یونیکس خلاصه شده است.) کار می کرد ،‌اما تصمیم گرفت تا سیستم عاملی دلخواه خود و بر اساس UNIX خلق کند و این ماجرا با انتشار نسخه‌ی 0.02 در سال ۱۹۹۱ توسط او آغاز شد که در زمان نوشتن این مقاله آخرین نسخه‌ی پایدار آن 2.6 می باشد. لینوس ترووالدز طی یک نامه‌ی الکترونیکی خبر نوشتن سیستم عامل بازمتن خود را اعلام کرد ، طولی نکشید که صدها نفر از سراسر دنیا خواهان کار با این سیستم عامل باز متن (Open Source) که به UNIX شباهت داشت شدند و شروع به توسعه‌ی ان کردند.


 

دانلود کتاب : پیامی که انسانهای کرات دیگر به من دادند


سیاره

نام کتاب : پیامی که انسانهای کرات دیگر به من دادند

نویسنده : کلود وریلهون

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 206

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 718 Kb

توضیحات : این کتاب برای کسانی که عقاید سستی دارند می تونه باعث بر هم ریختن احساساتشون بشه. توصیه میکنم در خواندنش تامل کنید . در اواخر کتاب دندان ببر مطلبی هست تحت این عنوان که پالجی سوالی از ربازار تارز می پرسد تحت این عنوان که پس تکلیف بشقاب پرنده ها و پیام مردم فضایی و جن و پری و.....که ربازار می گوید اینها واقعیت دارند ولی مقداری از آنها حیله های روانی هستند که موجودات اثیری از این طریق انسانها را دست می اندازند و.....این کتاب در باره همون پیام انسانهای کرات دیگر هست ببینید که چگونه موجودات اثیری انسانها را دست می اندازند و نمونش این نویسنده نگون بخت..


دانلود کتاب : مشخصات ، نگهداری ، سرویس و عیب یابی ترمز پراید


ترمز پراید

نام کتاب : مشخصات ، نگهداری ، سرویس و عیب یابی ترمز پراید

نویسنده : نامشخص

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 21

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 516 Kb

توضیحات : پراید خودرویی است که تولید آن در ایران از سال ۷۲ در شرکت سایپا (SAIPA) آغاز شد. این خودرو به دلیل قیمت ارزان و مصرف پایین سوخت، بزودی به عنوان خودرو مورد علاقه طبقه متوسط در ایران قرار گرفت و در جایگاه پرفروشترین خودرو در ایران قرار دارد.


دانلود کتاب : برنامه نویسی شبکه و اینترنت با VB


برنامه نویسی شبکه

نام کتاب : برنامه نویسی شبکه و اینترنت با VB

نویسنده : نا مشخص

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 24

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 425 Kb

توضیحات : Socket Programming در ارتباطات شبکه قراردادهایی استفاده می شود تحت عنوان Protocol , پروتکولهای مختلفی ایجاد شده اما در ارتباطات اینترنتی و شبکه هایی که ارتباط ۲ طرفه است بیشتر از نوع ( TCP/IP ) استفاده میشه که اساس اون به صورت خیلی مختصر اینه که برای هر کامپیوتر که به شبکه (که اینترنت هم یه شبکه هستش !!) وصله یه IP مخصوص به خودش رو داره و به نوعی آدرس اون کامپیوتر محسوب میشه که تمام خصوصیات یه آدرس رو که میشه متصور شد داراست .


دانلود کتاب : قیام جنگ - میرزا کوچک خان جنگلی


نهضت جنگل

نام کتاب : قیام جنگ - میرزا کوچک خان جنگلی

نویسنده : میرزا اسماعیل جنگلی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 32

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 534 Kb

توضیحات : یادداشتهای میرزا اسماعیل جنگلی ( خواهر زاده میرزا کوچک خان جنگلی ) پیرامون نهضت جنگل





دانلود کتاب : یک قدم تا تناسب اندام


تناسب اندام

نام کتاب : یک قدم تا تناسب اندام

گردآوری : پویا غیابی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 32

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 778 Kb

توضیحات : این امـر غیر قابل انکار است: طرح اندام شما معین میکند که در چه روزی بـه دنیا آمده اید. هر چـند شـما می توانید ساخت و ترکیب کلـی بدن خود را تا حدودی تـغییر بـدهیـد ( به عنوان مثال حجم چربی نسبت به حجم ماهیچه های بدن) و میتوانـید با کمک گرفتن از ورزش و رژیمهای غذایی تـا حـدودی فرم بدن خود را به شکل دلخواه در بیاورید، اما ساختـار کـلی بـدن شما همیشه همان طور باقی خواهد ماند. در نگاه اول شاید این مطلب چندان خوشایند به نظر نرسد، اما به هر حال حداقل میتوانید از این امر مطلع شوید که نمی توانید به اندام هایی که ساختار آنها با فرم کلی بدنتان تناسبی ندارند، برسید.


دانلود کتاب : بوستان سعدی


بوستان سعدی

نام کتاب : بوستان سعدی

نویسنده : سعدی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 186

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1,053 Kb

توضیحات : بوستان سعدی یا سعدی‌نامه نخستین اثر سعدی است که کار سرودن آن در سال ۶۵۵ هجری قمری پایان یافته است. سعدی این اثر را در زمانی که در سفر بوده است، سروده و هنگام بازگشت به شیراز آن را بر دوستانش عرضه داشته است. این اثر در قالب مثنوی و در بحر متقارب سروده شده است، و از نظر قالب و وزن شعری حماسی است هر چند که از نظر محتوا به اخلاق و تربیت و سیاست و اجتماعیات پرداخته است.

این کتاب حدود چهارهزار بیت دارد، و سعدی آن را به نام اتابک - ابوبکر بن سعد زنگی کرده است.

بوستان سعدی به ده باب تقسیم شده است:

- عدل

- احسان

- عشق

- تواضع

- رضا

- ذکر

- تربیت

- شکر

- توبه

- مناجات

- ختم کتاب


دانلود کتاب : مردان مریخی و زنان ونوسی

مردان مریخی و زنان ونوسی

نام کتاب : مردان مریخی و زنان ونوسی

نویسنده : دکتر جان گری

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 356

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 6,730 Kb

توضیحات : نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که زنان و مردان به رغم وجود تفاوت‌ها می‌توانند شیوه‌هایی را بیاموزند تا به رابطه‌ی عاشقانه و صمیمی دست یابند وی به همین منظور، شیوه‌ها و راه‌کارهای جدیدی را برای کم کردن تنش‌ها در روابط زناشویی و به وجود آوردن عشق و علاقه بیان می‌کند. این کتاب یکی از کاملترین کتابهای راهنمای روابط زناشویی و عاطفی بین زوجین در دنیاست.


دانلود کتاب: نمایشنامه خودکشی با نیش دندان


خودکشی با نیش دندان

نام کتاب : نمایشنامه خودکشی با نیش دندان

نویسنده : مهدی محمد بیگی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 24

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 542 Kb

توضیحات : پرده ها کنار می رود جسد جوشوا بر روی زمین افتاده ،( هم همه و سر وصدا ) جمعیتی که شامل یک نفر پزشک قانونی چند پلیس که یکی مشغول عکس گرفتن هستند بالای سر او ایستاده اند ؛ نوار زردی از سمت چپ صحنه تا امتداد سمت راست صحنه کشیده شده است . پس از چند لحظه از سمت راست صحنه کارآگاهی با بارانی بلند وارد صحنه می شود و پس از گفتگویی کوتاه با پزشک قانونی ( تماشچیان گفتگوی این دو نفر را نمی شنوند ) قدم زنان در حال خارج شدن از صحنه است در همین لحظه همه جمعیت بر روی صحنه سکوت می کنند و فقط کارآگاه ناگهان بر می گردد )

کارآگاه : ببخشید آقای دکتر گفتید علت مرگ چی بود .( داد می زند)

پزشک قانونی : ( با مکث ) خودکشی ......... خودکشی با دندان نیش !

( پرده ها بسته می شوند و موزیک آغاز می شود )

( پرده ها باز می شوند و موزیک هم چنان در حال پخش است )


دانلود کتاب : راهنمای خرید مادربرد


مادربرد

نام کتاب : راهنمای خرید مادربرد

نویسنده : نامشخص

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 9

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 170 Kb

توضیحات : انتخاب مادربرد، یکی از تصمیمات مهم در زمان تهیه و یا ارتقاء یک کامپیوتر است. انتخاب فوق ، علاوه بر تاثیر مستقیم بر عملکرد فعلی سیستم، بیانگر انعطاف سیستم در زمان ارتقاء نیز می باشد. قابلیت های فعلی یک کامپیوتر و پتانسیل های ارتقاء آن در آینده، جملگی به نوع مادربرد انتخابی بستگی خواهد داشت. امروزه بر روی مادربردها، پورت های پیشرفته ای نظیرFireware IEEE 1394 و یا USB 2.0 و حتی کارت های ( تراشه ) صدای شش کاناله و کنترل های RAID وجود داشته که می توان از آنان در زمان ارتقاء سیستم و بدون نیاز به نصب امکانات جانبی دیگر، استفاده کرد.


دانلود کتاب : قزوین گردشگاهی برای تمام فصول


قزوین

نام کتاب : قزوین گردشگاهی برای تمام فصول

نویسنده : نامشخص

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 31

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 363 Kb

توضیحات : این شهر در زمان شاه تهماسب صفوی پایتخت ایران بوده‌است. اولین خیابان ایران (خیابان سپه) در قزوین احداث شد. آب انبار سردار بزرگ‌ترین آب انبار تک گنبدی جهان در قزوین می‌باشد. قزوین را در نوشته‌های قدیم اروپا شهر باستانی «ارساس» یا «ارسا سیا» و در تواریخ یونان همان شهر قدیمی «راژیا» و در زمان اشکانیان به نام موسس آن «اردپا» خوانده‌اند. ساسانیان آنرا «کشوین» نامیده‌اند یعنی سرزمینی که نباید از آن غافل شد برخی هم آنرا «قسوین» یا شهر که مردمی پرصلابت و استوار دارد و بعضی از مورخین هم معرب «کاسپین» گفته‌اند به دلیل آنکه قوم کاسپت از مجاورت دریای مازندران به طرف این دشت مهاجرت کرده و با اقوام بومی اختلاط نموده‌اند و گروهی هم به مرکز ایران رفته‌اند و دریای «خزر» نیز به همین دلیل به بحرالقزوین یا «دریای قزوین» اشتهار دارد.


دانلود کتاب : بیوگرافی بازیگران سریال افسانه جومونگ


افسانه جومونگ

نام کتاب : بیوگرافی بازیگران سریال افسانه جومونگ

نویسنده : نامشخص

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 27

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 595 Kb

توضیحات : بیوگرافی کامل بازیگران سریال افسانه جومونگ به همراه عکس



دانلود کتاب : آموزش زبان برنامه نویسی پایتون python


python

نام کتاب : آموزش زبان برنامه نویسی پایتون python

نویسنده : سجاد رضایی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 39

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 1.4 Mb

توضیحات : پیتون یا پایتون یک زبان برنامه‌نویسی عام منظوره، سطح بالا، شیءگرا و تفسیری است که توسط گیدو ون روسوم (Guido van Rossum) در سال ۱۹۹۱ طراحی شد. فلسفه ایجاد آن به دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و حاصل دهی با بازدهی بالای کارهای برنامه‌ نویس برمی‌گردد. کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند. یک کار غیر معمول که در طراحی این زبان انجام گرفته استفاده از فاصله و جلوبردن متن برنامه برای مشخص کردن بلوک های مختلف کد است. پایتون مدل های مختلف برنامه نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییر ها از یک سامانهٔ پویا استفاده می‌کند. این زبان از زبان های برنامه نویسی تفسیری بوده و به صورت کامل یک زبان شی‌گرا است که در ویژگی‌ها با زبانهای تفسیری پرل، روبی، اسکیم، اسمال‌تاک و تی‌سی‌ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند. پایتون پروژه‌ای بازمتن توسعه یافته است و توسط بنیاد نرم‌افزار پایتون مدیریت می‌گردد. نسخهٔ کنونی (مارس ۲۰۰۸) این زبان ۲.۶ است.همچنین نسخهٔ آزمایشی ۳.۰ نیز موجود است


دانلود کتاب : آموزش سریع SQL


موزش sql

نام کتاب : آموزش سریع SQL

نویسنده : وکیلی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 17

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 670 Kb

توضیحات : در مدل رابطه‌ای داده‌ها، زبان ساختارمند پرسش‌ها یا اس‌کیوال یا ‌سی‌کوال ( Structured Query Language - SQL ) زبانی است بلندتراز مبتنی بر زبان کوتاه‌تراز و ریاضی جبر رابطه‌ای که برای ایجاد، تغییر، و بازیابی داده‌ها و نیز عملیات بر روی آنها به‌کار می‌رود. زبان SQL به سمت مدل شی‌گرا - رابطه‌ای نیز پیشرفت کرده‌است. اس‌کیوال برای کارهای ویژه و محدودی ( گزارش گیری از داده‌ها در پایگاه داده‌های رابطه‌ای ) طراحی شده‌است. بر خلاف زبانهای دستوری مثل بیسیک یا سی که برای حل مسائل طراحی شده، SQL زبانی بر پایه اعلان است. زبانهای توسعه یافته‌ای مثل PL/SQL به دنبال کامل کردن زبان به هدف ایجاد زبان برنامه نویسی با حفظ مزیت‌های SQL می‌باشد. شیوه دیگر کار این است که به کدهای زبان برنامه نویسی اجازه دسترسی به پایگاه داده به کمک دستورات SQL داده شود مثلاً PostgreSQL به توابعش اجازه می‌دهد که درون کدهای Perl، Tcl و C نوشته شوند. گاهی به شوخی گفته می‌شود که SQL نه ساخت یافته‌است، نه محدود به گزارش گیری‌ها و اصلاً یک زبان نیست!


دانلود کتاب : مطالعه موفق با تمرکز


مطالعه موفق با تمرکز

نام کتاب : مطالعه موفق با تمرکز

نویسنده : م - حورایی

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 84

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 483 Kb

توضیحات : همه ی فعالیت های انسان برای توفیق، نیازمند تمرکز است. اما از سلسله فعالیت های نیازمند تمرکز، مطالعه جدی ترین فعالیتی است که تمرکز در آن نقش اساسی و محوری دارد. خود شما بارها متوجه شده اید که پس ازمدتی که از مطالعه تان گذشت چشمانتان روی کلمات و خطوط می دود بی آنکه حواستان به آن باشد و همین طورشاید چند خط و یا چند صفحه را دنبال کنید و یکباره متوجه شوید حرکت چشمانتان صرفاً از روی غریزه و عادت بوده، فوراً به عقب برمی گردید و شروع به خواندن دوباره می کنید، اما کمی جلوتر مشکل تکرار می شود. این موضوع شما را بسیارخسته و کسل می کند، وقت زیادی را ازشما می- گیرد و کم کم میل به مطالعه درشما کم می شود. گاهی اوقات هم به کلمه ای از کتاب خیره می شوید و در افکار خود غوطه می خورید. پیش از هرچیز مطمئن باشید که این مشکل و مسئله ی شما نیست و همه ی افرادی که به نوعی با مطالعه و کتاب سروکار دارند از این موضوع دررنجند. بر همین اساس بخش عمده ای از این کتاب به راه های بهبود تمرکز درهنگام مطالعه و هنگام حضور در کلاس می پردازد که صد البته مطالعه و عمل به آن برای تمرکز، آرامش، و شادمانی و موفقیت به همراه خواهد داشت.


دانلود کتاب : راه اندازی و تنظیم یک شبکه کوچک

تنظیم و راه اندازی یک شبکه محلی کوچک LAN

نام کتاب : راه اندازی و تنظیم یک شبکه کوچک

نویسنده : الهام منصوری

ناشر : پارس بوک

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : 11

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 425 Kb

توضیحات : اگر در محیط کار یا منزل خود با بیشتر از یک کامپیوتر سر و کار دارید، احتمالاً به فکر افتاده‌اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیندازید. با اتصال کامپیوترها به همدیگر می‌توانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید، از طریق یکی از کامپیوترها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید، از هر یک از کامپیوترها به فایل‌های خود، از جمله عکس‌ها، آهنگ‌ها و اسنادتان، دسترسی پیدا کنید، به بازی‌هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر احتیاج دارند، و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD player یا وب‌کم را به سایر کامپیوترها ارسال کنید. در این کتاب، ضمن معرفی روش‌های مختلف اتصال کامپیوترها به یکدیگر، انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقلِ مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می‌دهیم.