معنای عشق

the meaning of love

معنای عشق

the meaning of love

دختر شناسی

دختر شناسی  

دخترها سن بلوغ فکری و جنسیشون از 9 سالگی نوشته میشه و تقریبا از 11 سالگی روند بلوغشون کامل و کاملتر میشه . در سن 18 سالگی امادگی مادر بودن رو دارند و تقریبا میتونند زن  کاملی بشند .

تا 18 سالگی دخترها در مقابل پسرهای هم سن خودشون به لحاظ اجتماعی و روحی بسیار بالاتر هستند . در نتیجه یک پسر 18 ساله برای یک دختر 18 ساله خیلی بچه سال رفتار میکنه و باعث نا امیدی دختر میشه . اما از 18 سال به بالا به خاطر جو خاصی که خانواده ها بروی دخترها حکم فرما میکنند این روند رو به رشد ناگهان دچار چالش میشه و سرعتش بسیار کاهش پیدا میکنه . تا حدی که تا سن 25 سالگی اگر پسری رو در برابر دختری قرار بدیم به لحاظ فکری پسر 25 ساله جلوتر میوفته و دختر در این چالش بعد از 18 سال به ارامی به جلو حرکت میکنه .

رفتار شناسی دخترها کار نسبتا ساده ایه . مهم دونستن یک سری نکات دقیق و ریز هست تا به عمق فکری دخترها بشه پی برد .

دخترها به لحاظ اینکه روزی قراره مادر بشند به ذاته بیشتر از پسرها حرف میزنند . پسرها باید دقت داشته باشند که هیچ وقت این مزیت فوق العاده مهم دخترها رو نقطه ی ضعف قلمداد نکنند چون حرف زدن در دخترها جنبه ی ارامش بخشی فوق العاده بالایی داره و اگر این رو به عنوان ضعف به دخترها متذکر بشید ممکنه رابطه اتون در طولانی مدت دچار مشکلات فراوان و غیر قابل جبرانی بشه . پس بزارید دخترها حرف بزنند و شنونده ی خوبی باشید براش .

دخترها با توجه به مشخصات ساختاری مغزشون قابلیت 2 کار همزمان رو به راحتی دارند . یعنی ممکنه وقتی شما دارید باهاش حرف میزنید دختر مشغول کار دیگه ای هم باشه و این ابدا به این معنی نیست که به شما توجه نداره .

دخترها به لحاظ ساختار فیزیکی و قابلیت مادر شدن از اوائل سن بلوغ عادت ماهانه رو تجربه میکنند . این دوره بین 4 تا 5 هفته است .
که در اون بین 3 تا 10 روز اول دوره ی خونریزی هست . به خاطر این سیکل و دوره ی نسبتا خسته کننده غالبا دخترها کمی افسردگی رو تجربه میکنند. غالبا امادگی روحی مناسبی برای معاشقه ندارند . پس بهتره اونو در این دوره همراهی کنید و یاورش باشید تا دوره رو به پایان برسونه . بعد از اون دوره تا 14 روز دختر در اوج امادگی روحی قرار میگیره .

دخترها از کودکی با بازیهای دوران خودشون اموزش دیدن که مادر خوبی باشند . اما پسرها باید توجه داشته باشند که هرگز از دختر نقش یک مادر رو نخوان و همچنین دخترها باید بدونند که پسرها 1 مادر رو دارند و نیازی به مادر دوم ندارند . اونها به دنبال یار و یاور هستند .

دخترها غالبا پسر رو به عنوان تکیه گاه میدونند پس پسرها باید بدونند که هرگز رفتاری نشون ندند که این تکیه گاه رو دختر متزلزل ببینه .

دخترها اغلب دچار احساسات آنی و زودگذر میشوند . با توجه به قوه ی تخیل خیلی خوب در دخترها به سرعت همه چیز رو مرور میکنند و احساسات رو بروز میدند . ممکنه این احساسات مثبت و یا منفی باشه . از قبیل قهر کردنهای زودگذر و جملاتی که حرف از جدایی زده میشه و .... که پسرها باید توجه کنند هرگز و هرگز و هرگز جوابهای قطعی به این احساسات لحظه ای ندهند و مطمئن بشند که گفته ها بر اساس احساسات زودگذر نبوده .

دخترها غالبا به شکل ذهنی به امادگی جنسی میرسند . پس هرگز بدون معاشقه و تصویر سازی و مقدمه وارد مرحله عشق بازی نشید چون ممکنه در طولانی مدت دختر نسبت به رفتار شما عکس العمل نا خودآگاه نشون بده و روند زندگیتون دچار چالش بشه .